sâmbătă, 4 aprilie 2009

zest.


Je suis tombé amoureuse de Gabriel!

Oricat de greu ar aparea in fata ochilor tai,oricat de difuz,oricat de negru sau de apasator, oricat de translucid, de frumos sau deopotriva, de detestabil, am sa ies sub orice forma, sub orice nume si prin orice fragment teluric in strada care sta intinsa in zbucium si ploaie si am sa cant je suis ton temoign.De ce ? pentru ca existentele noastre s-au impletit si eu nu eram atenta la asta. Intotdeauna cand se trezeste dimineata pentru a ma trezi si pe mine eu ma gasesc intr-o amorteala indepartata visand la tapetul incarcat din sufrageriile englezesti ale perioadei interbelice.Pana sa te schiteze neatul in peisajul tumultos ce ma inconjoara si pana sa te imprime ca o entitate familiara pe retina mea, eu judecam confuz si nu ma regaseam in timp. Injuraturile curgeau, asa cum curge mierea de pe o lingurita suspendata deasupra canii cu ceai. Faptul ca ai aparut a insemnat osteneala pentru mine. Balansul meu euristic se desfasura in liniste si nu stiu de ce atunci cand momentul unei destainuiri a fost cerut, am destanuit a dori sa te accept inauntru. Sunt atat de putine lucruri in lumea mea, si cu toate acestea atat de multa lume s-ar baza pe apartenenta proprie in ea.Oh,si stii,je doit t’ecris ces mots, parce-que ma toute ma vie,toute ma peau te reclame en ce moment et je sens comme je, lentemment, me suffoque.

Sa mai adaug cu generozitate ca in pofida faptului ca printre liniile palmei mele curge cu nesabuinta o masa de aroganta, nu te-am simtit departe.Unde oare s-a creat diversiunea ? desi eu imi pastrez drumul lin si drept, cu aroma de praf si cu miros de truda si nu privesc des in spate, atunci cand o fac, pentru a-mi calcula succesul , tot din aroganta, te regasesc in imediata apropiere.Si, Doamne, ce magulire creste in mine, dar ce puternica e riposta mea a izbucni intr-un tablou care sa invaluiasca praful din jur. Ca de obicei, ofer putin pentru ceea ce primesc, dar iti dau cadou, tot din aroganta- permisiunea de a ma privi izbucnind in tot ceea ce inseamna un peisaj à vous couper le souffle pe care sa il urmaresti doar in imaginatia ta.

4 comentarii:

  1. imi place cum te joci cu fiecare cuvant

    RăspundețiȘtergere
  2. oh, ma bucur mult :)
    ideea e ca la textele pe care le scriu, pentru mine primeaza ca fiecare cuvant sa aiba o anumita incarcatura, sa transmita, sa se simta importanta lui impreuna cu a celorlalte, impreuna.

    RăspundețiȘtergere
  3. fiecare iti transmite un alt sentiment te tresalta in stari diferite,e frumos:)

    RăspundețiȘtergere